Forever Young

Segmen : Blogger Inspirasi/Idola Saya
Sabtu, 14 Julai 2012 ? 4 Atashinchi ?

Nampak banner tuh ? comel loteh kan , macam cik puannyeee :) sape cik puannye ek ? ermmm, FAQIHAH HUSNI laa . who else with the cutest blog ? saya pilih dea sebagai BLOGGER INSPIRASI saya :) dea adalah mangsa tangkap UPSR . kesiaaaan.. sama macam saya :'( meh sini saye komen pasal dea.. ehem ehem. Sape saye nak komen pasal dea kan ? ermmm, whateverlah ! blog dea comellaah tak macam saya. Saya suke tuto deaaaaaa ! blog dea comel ! untunglha dea ada domain sendiri :) dea pandai macam .. saya kot ? saya adalah kategori A same macam awak awak awak :)

tak puas hati ke ngan komen saya tuh ? meh sini ..http://www.faqihahhusni.com/


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction